1. Εάν ο πελάτης λάβει προϊόν, για το οποίο απαιτείται η αντικατάστασή του λόγω επιλογής λανθασμένου μεγέθους ή διαπιστωμένης φθοράς – ελαττώματος, θα πρέπει να ενημερώσει το κατάστημά μας, τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, εντός 2 ημερών από την παραλαβή του. Σε περίπτωση που η αντικατάσταση αφορά αλλαγή μεγέθους ή αλλαγή προϊόντος το έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν το κατάστημά μας ενώ σε οποιαδήποτε νέα αλλαγή θα επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που η αντικατάσταση αφορά ελαττωματικό προϊόν ο πελάτης θα πρέπει, εντός 2 ημερών, να αποστείλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση του καταστήματός μας ( info@arditsoglou.gr) ευκρινή φωτογραφία, στην οποία θα επισημαίνεται το παραπάνω ελάττωμα. Εφόσον το εν λόγω ελάττωμα οφείλεται σε υπαιτιότητα του καταστήματός μας, το προϊόν θα αντικαθίσταται άμεσα και το κατάστημα θα επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το κατάστημα δεν θα προβαίνει σε αντικατάσταση του προϊόντος, δεδομένου ότι κατά την συσκευασία και αποστολή των προϊόντων διενεργούνται όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι που εξασφαλίζουν τις παραδόσεις των προϊόντων μας σε άριστη κατάσταση.
2. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας ισχύουν τα εξής:
2.1. Οι επιστροφές γίνονται αποκλειστικά και μόνο προς το φυσικό κατάστημα μας, που βρίσκεται στην οδό Εγνατίας 11, Έδεσσα. Η παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημά μας θα γίνεται μόνο από τη συνεργαζόμενη μας μεταφορική εταιρία (ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ) και μόνο εφόσον έχετε προηγουμένως επικοινωνήσει μαζί μας, τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, για να μας ενημερώσετε σχετικά για το συγκεκριμένο προϊόν. Η παραλαβή του προϊόντος προς επιστροφή θα γίνεται αποκλειστικά και μόνον από τη διεύθυνση παράδοσης που είχατε δηλώσει κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.
2.2. Επιστροφές γίνονται δεκτές, μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει ο αγοραστής, βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, δηλαδή να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία τους.
2.3. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι συσκευασμένα και να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Επισημαίνεται ότι προϊόντα χωρίς το παραπάνω έγγραφο ή χωρίς την κατάλληλη συσκευασία, δεν θα παραλαμβάνονται από το κατάστημά μας και το αίτημα αντικατάστασής τους δε θα είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.
2.4. Σε περίπτωση επιστροφής τυχόν ελαττωματικών προϊόντων (εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις για τα ελαττωματικά προϊόντα), η επιστροφή διενεργείται υποχρεωτικά κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημά μας, το οποίο αναλαμβάνει τόσο το κόστος όσο και την ευθύνη της μεταφοράς.